Shadow

Tag: Bacolod news

Baligyaan sang mga palupok sa Bacolod nagsugod na sa pagbukas, iban na delay bangud sang bagyo

Baligyaan sang mga palupok sa Bacolod nagsugod na sa pagbukas, iban na delay bangud sang bagyo

Balita Hiligaynon
Baligyaan sang mga palupok bukas na sa Bacolod. Pero may iban pa nga wala makasugod bangud sang Bagyo Odette. Sang Lunes pa kuntani sugod ang pagbaligya sang mga palupok sa Reclamation Area nga amo ang designated area sa Bacolod para baligyaan sang palupok kag pyrotechnics. Ugaling pila sa mga baligyaan ang ginakaayo pa bangud naguba sang Bagyo Odette. Sa 62 ka baligyaan may masobra pa lang ang nakabaligya sang makakuha man sang permit. Malaka pa ang mga bumalakal pero ginalauman sang mga magagmay nga negosyante sang palupok nga makabawi sila antes sang adlaw sang pagsug alaw sang bag ong tuig.
Bacolod now under state of calamity

Bacolod now under state of calamity

Top Stories
The Sangguniang Panlungsod approved a resolution Wednesday afternoon, December 22, placing Bacolod City under a state of calamity following the onslaught of Typhoon Odette, Councilor Renecito Novero said. Bacolod Mayor Evelio Leonardia had forwarded a City Development Council resolution to the SP requesting the declaration of a state of calamity and to accept offers of national and international assistance based on need, he said. The typhoon affected 57 of 61 Bacolod barangays. Houses destroyed were 745 and damaged were 8,309, city government data on Wednesday showed.*
Add’l budget for Bacolod hospital, coliseum road ‘done deal’: Migz

Add’l budget for Bacolod hospital, coliseum road ‘done deal’: Migz

Top Stories
City PIO photo Senator Juan Miguel “Migz” Zubiri pledged an additional P200 million budget for the construction of the Bacolod City General Hospital and road construction for the coliseum and museum Wednesday, December 22. Zubiri, who met with Mayor Evelio Leonardia to turn over 100 sacks of rice for the victims of Super Typhoon Odette, said the extra fund is separate from the P400 million that was set for the construction of the hospital in Barangay Vista Alegre. “I told Mayor Bing to use me as a tool to get projects and programs. Not only do we have the coliseum, we also have the hospital. It is a done deal and it is in the budget. I have fulfilled my commitment to you. We only need the implementation,” Zubiri said. Zubiri’s arrival at the Bacolod Government Center coincided...
‘Bacolod most competitive LGU in Western Visayas’

‘Bacolod most competitive LGU in Western Visayas’

Business
City PIO photo Bacolod City has been named the Most Competitive Local Government Unit in Western Visayas. Mayor Evelio Leonardia said the new achievement by the city was announced earlier this week, adding that it is a very positive way to cap the year 2021 and usher in a more vibrant and dynamic Bacolod economy in 2022, a Bacolod Public Information Office press release said Wednesday, December 21. Bacolod topped three of four pillars of the Cities and Municipalities Competitiveness Index set by the Department of Trade and Industry to bring home the award. The city government was also adjudged Most Competitive City for the entire Visayas in 2019 by the DTI. The CMCI is an annual ranking of Philippine cities and municipalities developed by the National Competitiveness Counci...
Fully vaxxed Bacolodnons can now avail of booster shots after 3 months

Fully vaxxed Bacolodnons can now avail of booster shots after 3 months

Top Stories
City PIO photo Fully-vaccinated Bacolodnons need not have to wait for six months to get a booster shot. Dr. Edwin Miraflor Jr., officer-in-charge of the Bacolod City Health Office, said the Department of Health has issued a revised interval schedule, saying that fully-inoculated residents can get a booster dose three months after completing their two-dose vaccination. Miraflor said that all adults aged 18-and-above are now eligible to receive a single-dose of Covid-19 vaccine at least three months after completing their primary dose of either AstraZeneca, Moderna, Pfizer-BioNtech, Sinovac or Sputnik vaccine. Those administered with the single-shot Johnson and Johnson are qualified to get a booster after two months. The new guideline, which follows the amended Emergency Use ...
Linibo nga nagub-an sang balay tuga sang bagyo nagalaum makabaton sang ayuda

Linibo nga nagub-an sang balay tuga sang bagyo nagalaum makabaton sang ayuda

Balita Hiligaynon, Digicast Negros X
Naguba ang balay ni Jonie Daulong sang matumbahan sang puno sang doldol sang magwaswas ang Bagyo Odette sa Barangay Estefania sa Bacolod. Siya upod sa iya asawa kag duha ka mga kabataan ang temporaryo nga naga istar sa balay sang iya utod. Nagalaum siya nga kuntani makabaton man sang ayuda agud bisan paano mapakaayo niya ang iya balay. Ang balay ni Daulong ang kabahin sa masobra tres mil sais shientos ka mga puluy an sa Bacolod nga partially damaged sandig man sa record sang DRRMO. May sais mil sais shientos pa ang partially damaged. Plano ni Mayor Evelio Leonardia nga magdeklarar sang state of calamity agud man mabuligan ang mga nagub-an sang balay kag iban pa nga nahalitan sang bagyo. Ginalauman sang alkalde nga ini ang gilayon nga mapasar sang katapo sang Sangguniang...
P1.5M nga balor sang grand prize sa pa-raffle ihatag ni anay Cong. Benitez sa mga nahalitan sang bagyo

P1.5M nga balor sang grand prize sa pa-raffle ihatag ni anay Cong. Benitez sa mga nahalitan sang bagyo

Balita Hiligaynon
House and lot nga kuntani premyo sa pa raffle sa kaadlawan ni anay congressman Albee Benitez gin kansela. Tigaylo ang pondo ang gamiton na lang para ibulig sa mga nahalitan sang Bagyo Odette. Gin cancel ang virtual gathering sang mga supporters sa selebrasyon sang kaadlawan ni anay congressman Albee Benitez kagab-i. Bangud man sang problema sa internet connection wala man matigayon ang pa raffle. Gani sa baylo nga ihatag ang house and lot nga grand prize para sa iya mga supporters, nagdesisyon si Benitez nga gamiton na lamang ang kapin uno punto sinko milyones pesos nga balor sang grand prize para mabuligan ang nahalitan sang Bagyo Odette. Suno sa iya labaw sa pagpalipay sa kuntani makabaton sang duta kag balay ang tuyo niya nga mapalab-ot ang ayuda sa mga yadtong nawad-an sa...
BBM, Sara deliver P2M in aid for typhoon victims

BBM, Sara deliver P2M in aid for typhoon victims

Top Stories
Vice presidential aspirant Sara Duterte, Vice Gov. Jeffrey Ferrer, presidential aspirant Ferdinand Marcos Jr. and Silay Mayor Mark Golez (l-r) during the turnover of the relief assistance at the Bacolod Silay Airport.*CPG photo Presidential aspirant Ferdinand “Bongbong” Marcos Jr. and his runningmate Sara Duterte Carpio delivered P2 million worth of assistance to Typhoon “Odette” victims in Negros Occidental on Monday, December 20. Vice Governor Jeffrey Ferrer said they brought P1 million worth of rice and P1 million in canned goods for the typhoon victims in the fifth and sixth districts of Negros Occidental that were the worst hit areas in the province. He said 2,000 bags of additional aid for typhoon victims from Marcos and Carpio will also arrive on Wednesday, December 22. ...
Secured By miniOrangeSecured By miniOrange